Onze diensten

Cloud telefonie

Meer weten?

Vraag nu je offerte aan!

Ongeveer 90% van de bedrijven werkt met Microsoft 365, dus ook met Microsoft Teams. Het is het ideale communicatieplatform om met anderen informatie te delen, te chatten, vergaderen én bellen. Zelfs bellen via je vaste lijn binnen Teams is perfect mogelijk!

Bellen met Teams

Telefonie binnen MS Teams is razendsnel aan het groeien. Je kan Teams ondertussen een volwaardige telefooncentrale noemen in de cloud. Met als troef: overzichtelijk en eenvoudig communiceren via één platform. Superhandig voor eindgebruikers én IT-admins die het moeten beheren!

Thumbnail Business Overview | Hello.be
Video afspelen over Thumbnail Business Overview | Hello.be

Neem net zoals Tec 7 (Novatech) een Microsoft Teams VoIP provider als Hello onder de arm en centraliseer écht alles. Wij zorgen ervoor dat je jouw vaste nummer kan koppelen aan jouw Teams-omgeving. Indien je wenst, kan je Teams zelfs uitbreiden met nuttige add-ons voor permanentie, contact center features (Luware), …. 

Of je medewerkers voorzien van professionele devices die Teams certified zijn, zodat ze nóg  professioneler kunnen bellen, zonder achtergrond lawaai.

Eén tool

Eén centrale tool voor alle gebruikers: samenwerken en bellen via Microsoft Teams.

Beheer

Efficiënter beheer via het vertrouwde admin center van Microsoft 365.

Compleet

Functionaliteiten van een volwaardige telefooncentrale.

Altijd

Altijd en overal op ieder device bereikbaar. Maar het kan ook uit 🙂

De voordelen van cloud telefonie

Vaak krijgen we de vraag “wat is het gemak van telefonie in de cloud?”.  Het antwoord hierop is zeer eenvoudig: “ja, je bent altijd en overal goed bereikbaar voor klanten en partners. Dit op de momenten die jij wenst.”

Cloud telefonie (ook wel Microsoft Teams calling, voice over IP (VoIP) telefonie of Teams VOIP genoemd) betekent dat je kunt bellen en gebeld kunt worden via het internet. En naast “goed bereikbaar zijn”, biedt het tal van andere voordelen die interessant zijn voor elke organisatie:

  • Bellen via internet is kostenbesparend. Een lokale telefooncentrale in eigen beheer is namelijk niet meer nodig;
  • Met internetbellen ben je altijd bereikbaar: waar, wanneer en op welk toestel dat jij dat wenst;
  • Je hebt het beheer zelf onder controle via jouw online telefooncentrale.

Kortom Teams is een volwaardige telefooncentrale in de cloud boordevol nuttige en interessante features. Hier enkele interessante functionaliteiten in de kijker:

Eindgebruikers

  • Bel, verbindt door of zet iemand in wacht in 123.
  • Doorverbinden kan je blind of met ruggespraak.
  • Stel je eigen beschikbaarheid in.
  • Gesprekken aannemen via je laptop en verder zetten op je smartphone.
  • Stel je secondary ringer in: zo hoor je de ringtone via de speakers van je laptop. Pak je op dan wordt de audio vervolgd in je headset.
  • Bel makkelijk via je laptop, smartphone, tablet.
  • Bel eenvoudig naar je klanten of krijg automatisch het klantenfiche te zien als hij/zij jou belt dankzij een koppeling met CRM. Dit en nog andere handige contact center features dankzij Luware (contact center software).

Groepsopties

  • Zet call queue (= wachtrijen) en huntinggroepen op.
  • Personaliseer keuzemenu's.
  • Voeg belfunctionaliteiten toe aan een kanaal van jouw team.
  • Stel een wachtmuziek in.
  • Stel een persoonlijk voicemail in.
  • Bepaal je openingsuren & sluitingsdagen.
Meer weten?

Vraag nu je offerte aan!

Permanentie

Regel automatisch jouw permanentie.

Luware

Voor als het nóg uitgebreider mag zijn.

Global Address List

Integratie met de GAL in Exchange/Outlook.

Nummerherkenning

Automatisch de juiste medewerker aan de lijn.

Nummerbeheer

Alle nummers van jouw organisatie in 1 overzicht.

Bel nog professioneler dankzij de perfecte set-up

Wil je nog professioneler communiceren? Dan is het belangrijk om je medewerkers te voorzien van professionele headsets en/of desk phones. Hierbij is het belangrijk dat de toestellen Teams certified zijn of SIP Gateway ondersteunen, enkel op deze manier wordt alle communicatie gestroomlijnd en naadloos geïntegreerd. Wij zijn fan van Poly, Logitech, Barco & Teams Rooms!

Professioneel bellen en vergaderen is unified communications. Het is een all-in-one verhaal waarbij een uniform platform zoals Microsoft Teams gecombineerd wordt met diverse koppelingen, hardware,… om tot de ideale set-up te komen. De ideale set-up is echter verschillende per organisatie.

Waarom kiezen voor Hello als partner?

Als je met ons in zee gaat, dan heb je direct een telecom & Microsoft 365 expert in één. Je geniet van een unieke aanpak die alles omvat. Denk hierbij aan het overzetten of porteren van je telefoonnummers/telefoonbundels, de inrichting van je call flow(s), het beheer van je belminuten, het begeleiden en opleiden van de gebruikers,…

Wil je nóg meer halen uit Teams, of Microsoft 365 in het algemeen? Dan kan je bij ons ook terecht voor een user adoption training op maat waarbij we alles tot in detail uitwerken én eindgebruikers klaarstomen om hun productiviteit te boosten.

1 aanspreekpunt, 1 partner voor al jouw zakelijke communicatie!

Wil je meer weten over Teams telefonie? Onze experts helpen je graag verder.


Hello dat is bellen via de cloud voor de slimste organisaties

Combineer je eigen zakelijke telefoonnummer met ons cloud telefonie framework (via direct routing) en ben optimaal bereikbaar voor klanten en partners. Dit vanop eender welk device, eender welke locatie én wanneer je dat zelf wenst. Da’s pas echt unified communications! Alles gestroomlijnd dankzij Teams én de perfecte set-up.

CallGenius: nummerbeheer voor Microsoft Teams

Snak jij ook naar een tool die het beheer van telefoonnummers in Microsoft Teams vereenvoudigt? Ben je klaar met het manueel bijhouden van alle nummers en nummerblokken in een giga Excel sheet, waar je alsnog het overzicht in verliest? Ontdek dan de veelzijdigheid van CallGenius waarin je in één oogopslag een volledig overzicht krijgt van alle nummers en nummerblokken binnen jouw organisatie.

Logo CallGenius.pro | Hello.be

CallGenius is een management tool speciaal ontworpen voor IT-beheerders die korte metten willen maken met dit huzarenstuk en volledig geautomatiseerd aan de slag willen gaan. Doordat het synct met jouw Microsoft 365 tenant(s) heb je steeds real-time data binnen handbereik.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Zit je nog met vragen?

Wij helpen je graag verder! Speciaal voor jou hebben we de meest gestelde vragen voor je gebundeld.
Heb je alsnog vragen rond bellen met Teams? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Microsoft Teams is een communicatieplatform die het mogelijk maakt om me anderen samen te werken. Dankzij dit veelzijdig platform kan je zeer eenvoudig chatten, vergaderen en bellen (ook via je vaste lijn over het internet, VoIP). En het gaat zelfs veel verder, het biedt je de mogelijkheid om informatie te centraliseren én te delen. Dit alles op een gestructureerde manier. Conclusie: Teams is veel meer dan enkel en alleen een video conferencing tool!

De meeste organisaties gebruiken MS Teams al om online te vergaderen, waarom zou je dan niet je vaste telefonie omzetten naar Teams telefonie? Integreer je vaste telefonie in Microsoft Teams én beheer alles centraal via één tool. Het is een win-win situatie voor alle partijen: werknemers en IT-afdeling.

Verschillende integraties zijn mogelijk, dus ook hybride vormen. Dit voor die nog beschikken over een telefooncentrale die nog niet is afgeschreven. Een en-en-verhaal is mogelijk, maar dient per user case bekeken te worden. Wij bekijken elke situatie graag met de klant om te kijken wat er mogelijk is.

Om Microsoft Teams om te dopen naar een volwaardige Teams telefooncentrale heb je een Teams Phone licentie nodig. Dit is een user licentie, gekoppeld aan een gebruiker. Worden er werkplekken gedeeld zoals bijvoorbeeld in een magazijn, dan kan je opteren voor een Teams Shared Device licentie. Dit is een device licentie, gekoppeld aan toestel. Zo kan je meerdere gebruikers op één toestel laten werken.

Ja, je kan je intercom perfect koppelen aan je Teams-omgeving. Als iemand via de intercom belt dan komt het als een inkomend oproep binnen bij de desbetreffende persoon die hieraan verbonden.
Nee, dit is een user licentie. Dankzij een user licentie kan je je vanop elk toestel aanmelden.
Met een user licentie kan je bellen vanop elk toestel, zolang je jezelf maar inlogt op het toestel.

Ja zeker! Je toestel moet wel compatibel zijn en gekoppeld kunnen worden via SIP Gateway. Ontdek hier of je toestel compatibel is. Wist je dat er ondertussen diverse Teams certified telefoontoestellen op de markt zijn die Teams ondersteunen zoals de CCX-serie van Poly?

Een huntinggroep is een call queue gekoppeld aan een schema om te bepalen in wie eerst gebeld wordt. Hieraan zijn ook back-up groepen gekoppeld indien iemand niet opneemt.