GeoDynamics – Bellen met Microsoft Teams

Kantoor GeoDynamics | Hello.be

GeoDynamics is een Kortrijks bedrijf dat sterk gespecialiseerd is in automatisering. Dit op vlak van tijdregistratie, aanwezigheidsregistratie, activiteitenregistratie, materiaalbeheer, track & trace en toegangscontrole. Door middel van de juiste tools stellen zij hun klanten in staat om hun administratie, medewerkers én zelfs middelen zoals voertuigen, werktuigen digitaal in kaart te brengen. Lees arbeidsintensieve handelingen te digitaliseren én vereenvoudigen, zodat er meer tijd is voor andere zaken.

Het laatste decennium is GeoDynamics uitgegroeid tot een gekende marktleider in België en omstreken als het gaat over mobiele tijdsregistratie. Hun hoofdfocus gaat uit richting de bouwsector, maar ook daarbuiten passen ze knowhow toe in andere sectoren die worstelen met complexe werkregistraties, rittenadministratie en het beheer van materialen en voertuigen.

GeoDynamics kiest voor maximale uptime

Met meer dan 78.000 enthousiaste gebruikers van hun software tools, is het van uiterst belang dat de medewerkers van GeoDynamics te allen tijden goed bereikbaar zijn. Zo zette het Kortrijks bedrijf al eerder de stap naar cloud telefonie en hielden zij vrijwel alles in eigen beheer. Met oog voor hun core business, besloot de organisatie uiteindelijk om een Telecom én Teams expert onder de arm te nemen. Zodat zij komaf konden maken met urenlang troubleshooten, en wachten op feedback om vervolgens tot een gestructureerde oplossing te komen. Met dit in het achterhoofd klopte Steve Naesses van GeoDynamics aan bij Hello.

"Ik geloof sterk in maximale uptime, zeker als het gaat over bellen in de cloud met Microsoft Teams. Daarom zijn wij bewust op zoek gegaan naar een partner die ons het totaalplaatje kon aanbieden wat betreft gans het 'telecom en bellen met Teams' verhaal. Zodat wij ons terug kunnen focussen op onze core business én een directe hulplijn hebben indien nodig."
Profielfoto Steve Naessens GeoDynamics | Hello.be
Steve Naesses
Teamlead Customer Software Support

Uitmuntend support is goud waard

GeoDynamics koos bewust voor Hello inzake Teams Calling, aangezien wij van A tot Z alles wat betreft telefonie inregelen. Net omdat wij alle Microsoft Teams kennis en telecom knowhow in huis hebben inclusief een eigen datacenter, zijn de supportlijnen zeer kort. Mogelijke storingen worden direct gedetecteerd en in de kiem gesmoord. Wat maakt dat onze klanten zoals GeoDynamics, Tec7 (Novatech), Studio 100,… genieten van 100% flexibiliteit en kwaliteit.

GeoDynamics tijdregistratie | Hello.be

"Een rechtstreeks aanspreekpunt bij problemen of bepaalde instellingen die niet goed werken is geen overbodige luxe. Hello helpt ons zo snel mogelijk, wat voor ons een échte meerwaarde is. Indien er vragen zijn dan worden deze supersnel en efficiënt opgepakt." vertelt Steve Naessens.

Advies nodig?

Laat je gegevens achter & we helpen je verder!

Advies nodig?

Laat je gegevens achter & we helpen je verder!

Waarom GeoDynamics koos voor bellen met Teams

“De voordelen van bellen met Teams zijn eindeloos. Naast kostenbesparend, zeker in vergelijking met een klassieke telefooncentrale, is het ook efficiënt. Dit in haar ruimste zin: je ben altijd & overal bereikbaar én vooral wanneer jij dit wenst. Denk hierbij aan andere regelingen tijdens weekends en feestdagen.” vertelt Koen Van Loon, één van de zaakvoeders van Hello.

Bij GeoDynamics worden alle inkomende oproepen van klanten alsook de interne oproepen beheerd via Teams. De telefonie van GeoDynamics is zelfs zo ingeregeld dat klanten door middel van een keuzemenu direct bij de juiste dienst terecht komen. Stel er pakt niemand op, dan wordt de telefoon automatisch doorgeschakeld naar de receptie. En tijdens weekends en feestdagen kunnen we afwijkende meldingen instellen. Superhandig!

Microsoft Teams

"De wachtrijen en de menustructuur is een grote meerwaarde voor onze klanten. En dankzij onze samenwerking met Hello kunnen wij nu gerichter problemen opsporen en gepaste oplossingen toepassen zodat onze telefonie nog beter werkt." alsdus Steve Naessens.

Door te bellen met Microsoft Teams bundel je echt alles in een all-in-one communicatieplatform. Naast samenwerken en chatten met je collega’s kan je het ook koppelen met andere nuttige Office 365 applicaties. En doordat we Hello als partner hebben, kunnen we altijd rekenen op de nodige ondersteuning en training.

Klaar om écht het verschil te maken?

Maak kennis met onze aanpak… Laat ons vandaag nog van start gaan!

Let’s say hello!


Aanvullende informatie abonnementen

  • Al onze mobiele abonnementen met onbeperkt bellen / SMS / MMS kunnen binnen Belgie onbeperkt naar vaste lijnen en GSM nummers bellen. Servicenummers en betaaldiensten zijn uitgesloten. SMS / MMS kan onbeperkt naar Belgische GSM nummers. SMS servicediensten zijn uitgesloten.
  • Mobiele data is bruikbaar in alle landen van zone 1*.
  • Mobiele abonnementen Bonjour en Hello hebben ook onbeperkt bellen / SMS / MMS in zone 1*. Dit geldt vaste lijnen en GSM nummers. Servicenummers en betaaldiensten zijn uitgesloten.

Zone 1: België, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Verenigd Koninkrijk

* Op al onze mobiele abonnementen zijn aparte voorwaarden en tarieven van toepassing. Deze vind u hier.